Prof. Dr. Uğur Batı - MasterCamp

Prof. Dr. Uğur Batı

⦁ Reklamcı, marka danışmanı, akademisyen ve yazar.
⦁ Aralarında çok satanlar da olan 14 kitabın yazarı.
⦁ Bu kitaplardan Reklamın Dili, Marka Yönetimi, Tüketici Davranışları ve Markethink ya da Farkethink; 67 kadar üniversitede ders kitabı olarak okutuluyor.
⦁ Reklamın Dili, Markethink ya da Farkethink, Enneagram İle Kişilik Analizi ve Kendine İyi Bak, kategorilerinde en çok satan 10 D&R kitabı arasında.
⦁ Harvard Business Review Türkiye akredite köşe yazarı.
⦁ Bloomberg Businessweek Türkiye dergilerinin akredite köşe yazarı.
⦁ Grafik Tasarım Dergisi Yazarı.
⦁ BrandMap Köşe Yazarı.
⦁ Milliyet.com.tr Köşe yazarı.
⦁ Toplam 4 tane TEDx konuşmacısı.
⦁ Birçok reklamcılık ödülü sahibi.
⦁ Avrupa Birliği Projeleri Yöneticisi.
⦁ Dünya Bankası Projeleri Yöneticisi.
⦁ Kariyerinde Telsim, Rumeli Telekom, Gode İstanbul, IMKB & Borsa İstanbul gibi markalarda üst düzey yöneticilikleri var.
⦁ Yine kariyerinde Telsim, Vodafone, Beşiktaş JK, Hertz, Dalgakıran Kompresörleri, Türk Telekom, İMKB, Airfel, Sanko Holding, Doğa Koleji ve daha pek çok markanın marka danışmanlığı var, mevcut durumda da Shell başta olmak üzere 4 ayrı markanın marka danışmanı.
⦁ Sektörün en büyük derneği Reklam Yaratıcıları Derneği eski Başkan Yardımcısı ve Genel Sekreteri.

Köşe Yazarlığı:

⦁Harvard Business Review,
⦁BrandMap,
⦁Bloomberg Businessweek,
⦁Milliyet.com.tr,
⦁Para Analiz
⦁Grafik Tasarım
⦁Trip Dergisi Köşe Yazarı (50 bin kadart basılan edebiyat, kültür sanat, yer altı dergisi)

Kitapları:

⦁ Reklamın Dili (Çok Satan İş Kitabı)
⦁ Marka Yönetimi: Vazgeçme Çağında Yüksek Sadakat Markaları Yaratmak (Çok Satan İş Kitabı)
⦁ Enneagram ile Kişilik Analizi (Popüler Kişilik Psikolojisi)
⦁ Kendine İyi Bak (Popüler Kişilik Psikolojisi)
⦁ Dijital Oyunlar: Kendi Dünyanda Yaşa, Bizimkinde Oyna (İletişim-Kültürel Çalışmalar)
⦁ Tüketici Davranışları (İş Kitabı)
⦁ Markethink ya da Farkethink: Deneyimsel Pazarlama ve Duyusal Markalama (Çok Satan İş Kitabı)
⦁ Sinaps: Beynimizin ve Kararlarımızın Sıra dışı Hikâyesi (Popüler Bilim)
⦁ Marka Pratikleri ve Uygulamaları

Roman ve Öyküleri:

⦁ Azraa-eel Menkıbeleri: Osmanlı Mahzeninden Hayal Et Hikâyeleri (Fantastik Roman)
⦁ Aşkın Karanlık Yüzü (Fantastik Hikaye)
⦁ Karanlık Yılbaşı Hikayeleri (Fantastik Hikaye)
⦁ Anadolu Korku Öyküleri (Fantastik Hikaye)

⦁ Dünyanın ilk nöropolitik kitabı ile New York Times, The Times gibi uluslararası gazetelerde röportajlar gerçekleştirmiş olan Uğur Batı, nöropazarlama alanında Türkiye’de laboratuvar çalışmaları yapan en önde gelen akademisyen konumunda.
⦁ Boğaziçi Üniversitesi’nde lisans eğitimini bitiren, Marmara Üniversitesi ve Yeditepe Üniversitesi’nde yaptığı 3 yüksek lisansın ardından Marmara Üniversitesi’nde doktorasını tamamladı ve LSU’da bulundu. Profesyonel kariyerinde pek çok ulusal ve uluslararası marka için reklamlar yazan ve stratejiler geliştiren ödüllü bir reklamcı olan Batı, Reklam Yaratıcıları Derneği Başkan Yardımcılığını uzun yıllar yürütmüştür. Telsim, Rumeli Telekom gibi firmalarda marka uzmanlığı, Gode İstanbul’da yaratıcı yönetmenlik, son olarak da İstanbul Menkul Kıymetler Borsası’ndan Borsa İstanbul’a geçiş sürecini marka tarafında yöneterek, 4 yıl boyunca kurumda marka ve kurumsal iletişim direktörlüğü görevlerinde bulunmuştur.
⦁ Mevcut durumda pek çok ulusal ve uluslararası markanın danışmanlığını da yapan Batı, kariyerinde Avrupa Birliği Projeleri Yöneticisi, Dünya Bankası Projeleri Yöneticisi olarak bulunmuştur. Borsa İstanbul bünyesindeki Sürdürülebilirlik Endeksi, Kurumsal Yönetim Endeksi ve Özel Pazar gibi birimlerin kurulmasında da rol almış Uğur Batı, bugüne kadar Türkiye ve yurtdışında 1000 üzerinde sunum gerçekleştirmiştir. Uluslararası pek çok üniversite ve konferansa eğitimci, keynote ve speaker olarak katılmış; yıllar içerisinde CNN Türk, Star TV, Habertürk TV, Bloomberg TV, NTV ve TRT gibi televizyonlarda programlarda katılımcı olarak yer almıştır.

MasterCamp