Blog - Sayfa 7 / 7 - MasterCamp

Blog

“Beyin Markalama: Tanınmış Marka İmgelerinin Gücü” Prof. Dr. Uğur Batı

Dominant bir marka kimliği düşünün. Gerçek bir beyin zehiri! Dunhill. 1907’de pipo, tütün ürünleri ve sigara aksesuarları üretimi ile işe başlayan Alfred Dunhill’in ürün gamı sonraki yıllarda genişlemiş ve farklı alanlara yayılmıştır. Güncelde Dunhill markası, üst gelir seviyesindeki hedef kitlesine, hazır giyimden, parfüme, ceketten kol saatine, çakmaktan, kravata kadar farklı ürünler sunan prestijli bir marka […]

Yazıyı oku

“Toplumsal Cinsiyet ve Mesleki Ayrışma” Deniz Meltem

Sanayi öncesi toplumlarda aile bireyleri ev, toprak ya da zanaat işlerinde birlikte çalışmakta olup nüfusun çoğu için  üretim veya ev içi faaliyetleri birbirinden ayrı olarak organize edilmemekteydi. Fabrikaların ekonomiye girmesi ile ev ve iş yeri birbirinden ayrılarak erkeklerin makine başına geçtiği, kadınların daha çok ev ile ilgili görevlerle ilişkilendirilen yemek, çocuk bakımı, temizlik gibi işlerde […]

Yazıyı oku