Zuhal Gürçimen, eğitim danışmanlık şirketi faaliyetleri öncesinde aralarında Koç Holding, Reebok ve 18 yıl Eczacıbaşı Beiersdorf Kozmetik şirketinin de aralarında bulunduğu kurumsal dünyada 22 yılı aşkın süreyle finans, bilgi sistemleri ve insan kaynakları alanlarında çalıştı.
Tüm profesyonel yaşamı boyunca yazıyla ilişkisini sürdürdü.
Dergi ve gazetelere yazdığı iş yaşamı ve insan kaynakları üzerine makaleler ve yaşam üzerine kaleme aldığı denemelerle, her zaman deneyimlerini yazı ile de paylaşma arzusunda oldu. “Başıma Bir İş Geldi” yazarın yayınlanan ilk kitabıdır. Hayalini Hayata Katma Okulu Hahakuo Gürçimen’in 2024 yılında ikinci kitabı olarak yayımlanmıştır. Hayatının yönetim kurulunda kimler ve hangi duygular var? sorusuyla bireyin yaşamını gözden geçireceği ve açmazlarına çözüm önerisi olarak kullanabileceği yöntemler içeren kitap, Hayat Kerimzade roman kahramanı üzerinden anlatılan bir kişisel gelişim romanıdır.
Dünya Gazetesi’nde İŞ’te Topuk Sesleri, onedio.com’da Hikayeli İŞ’ler köşelerinde yazdı. 3 Yıl boyunca Radyo Gedik’te ‘Başıma Bir İş Geldi’ Program’ında iş, koçluk ve akademik dünyadan değerli isimleri konuk etti.
Zuhal Gürçimen, potansiyelini, bilgi birikimini ve deneyimlerini eğitim programları tasarlayarak ve danışmanlık yaparak katılımcılarıyla paylaşmaktadır.
Kurumlara yönelik yaptığı süreç yönetim danışmanlığı çalışmalarında; insan kaynakları, finans, muhasebe, satış pazarlama, üretim süreçlerinin dijital platformlara taşınması konusunda danışmanlık yaparak MasterCamp bünyesindeki eğitmen/koç/danışmanlarla ihtiyaca yönelik olarak çalıştaylar da düzenlemektedir.
Yetişkin eğitimi dünyasında ilkler arasında yer alan pek çok kurumsal ve bireysel eğitim çalışmasına imza atmıştır. İş’te Puzzle interaktif vaka çözme oyunu, 360 derece bir eğitmen adayının ihtiyaçlarını gözeterek hazırlanan Konuşmacılık/Eğitmenlik Okulu ve her bir katılımcıya bireysel mentorluk verilerek yürütülen yazarlık okulu gibi programlar bunlardan birkaç tanesidir.
Halen tüm faaliyetlerini birleştirdiği ve kuruculuğunu yaptığı MasterCamp Eğitim Platform’unda, fikirlerin liderlik ettiği bir organizasyonun paydaşı olarak devam etmektedir
2005 Yılında Maltepe Üniversitesi Görsel İletişim Tasarımı bölümünden mezun oldu.
2002-2005 Yılları arasında İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarında öğrenim gördü. Haldun Dormen, Serpil Günseli ve Çelik Kasapoğlu gibi işinin ustası isimlerle çalıştı.
Üniversite yıllarında başladığı simultane tercümanlıkla birlikte 2010 yılına kadar dünya sağlık örgütü (WHO), IPA ve UNICEF gibi pek çok uluslararası kuruluşla birlikte “Suriyeli çocukların eğitim ve oyun hakları” ve “Türkiye’deki akıl hastanelerinin iyileştirilmesi” gibi çeşitli projelerde tercüman olarak çalıştı.
2010 yılında 15 Yaşından beri aktif olarak uğraştığı rol yapma ve bilgisayar oyunları, drama bilgisi ve iletişim yeteneklerini aynı potada eritmeye karar vererek eğitmenliğe başladı. Pek çok farklı eğitim projesinde drama, yetişkin öğrenme süreçleri ve müşteri iletişimi gibi konularda freelance olarak eğitmenlik yaptı.
2014 Yılında Yaşam Atölyesi Eğitim Koordinatörlüğü görevini üstlendi ve takip eden dört sene içerisinde Kadir Has Üniversitesi iş birliği ile gerçekleştirilen “Eğitmenlik ve Danışmanlık” sertifika programının yöneticiliğini yaptı. Atölyedeyiz’in kurucusu Seçil Altıntaş ile birlikte eğitim tasarımı konusu üzerinde çalışmaya başladı ve mevcut çalıştığı müşteri portföyü için kurumlara özel programlar hazırlamaya başladı.
Tasarladığı eğitim modülleri arasında; Liderlik okulu programları, kurumsal hikaye anlatıcılığı eğitimleri, İş’te Puzzle vaka bazlı çatışma yönetimi oyunu, kurumsal ve bireysel yazılı ifade becerileri, doğaçlama tiyatro atölyeleri, konuşmacı eğitimi, eğiticinin eğitimi ve anlatısal tecrübe tasarımı eğitimleri bulunmaktadır. MasterCamp Koçluk Okulu projesinin tasarım ve ICF akreditasyon sürecini yönetmiştir.
ATD ve University of California, Michigan State University, Harward University gibi saygın eğitim kurumları ile organik bir bağ içerisinde güncel eğitim kavramlarını yakından takip etmekte olan Hasan Gümen, 2018 yılından itibaren MasterCamp Eğitim Platform’u bünyesinde Eğitim Uygulama Lideri ve Managing Partner olarak görev yapmaya devam etmektedir.
2008 – 2013 Yılları arasında SN Music Publishing çatısı altında, Sezen Aksu’nun dijital arşivleme ve dijital müzik platformları üzerine çalıştı. Sanatçının tüm konser ve etkinliklerinde iletişim ve organizasyon ayaklarında etkin görev aldı. Sosyal medya ve dijital platformlarının ve içeriklerinin kontrolörlüğünü yaptı.
SN Music Publishing ile çalışmalarına ara verip İngiltere’ye gittiği süreç olan 2010 – 2011 yılları arasında ARUBA Restorant’ın müşteri ilişkilerini yürüttü.
2013-2015 Yılları arasında DJ&J Müzik Prodüksiyon ve Organizasyon bünyesinde İletişim ve Dijital Platformlar Yöneticisi olarak dijital platformların içeriklerinin hazırlanması, çalışır bir şekilde ilgili platforma aktarılması ve her türlü içerik stratejisinin belirlenmesinde etkin rol aldı. Basılı albüm süreçlerinde yer alarak iletişim koordinasyonunda ve sanatçıların organizasyonlarının yürütülmesinde çalıştı.
2016-2020 Yılları arasında Yalıkavak Marina’daki teknelerin halkla ilişkiler ve müşteri ilişkileri biriminde çalıştı. Arşivleme ve iletişim alanındaki becerilerini marina operasyonunun hatasız bir şekilde yürütülmesi için kullandı. Marina’nın Mavi Bayrak statüsünü alabilmesi için çevrecilik etkinliklerinin organizasyonlarında başarıyla yer aldı.
2020 yılında İş Geliştirme Yöneticisi olarak MasterCamp ekibine katıldı. Çok yönlü iletişim becerilerini MasterCamp’in geniş yelpazesinde değerlendirme şansı buldu.
Şu anda sosyal medya içeriklerinin geliştirilmesi, iletişim stratejilerinin oluşturulması ve yürütülmesi, online panellerin moderasyonu gibi eşzamanlı ve online pek çok farklı etkinliğin organizasyonunda yer almakta ve yaratıcı üretkenlik becerileri ile geliştirilmekte olan pek çok projeye katkı sağlamaktadır.
Eskişehir Üniversitesi-İşletme Fakültesi’nden mezun oldu ve ikinci üniversite emlak ve emlak yönetimi bölümünü bitirdi. Şu an İstanbul Üniversitesi sosyoloji ikinci sınıf öğrencisi.
Kurumsal firmalarda 10 sene boyunca muhasebe yöneticiliği yaptı.
Yaşam Atölyesi’nde 6 sene genel koordinatörlük yaptı.
Şu an MasterCamp Eğitim Platformu’nda Finans ve İdari İşler Koordinatörü ve katılımcı danışmanlığı yapmaktadır.
Endüstri mühendisi olarak iş hayatına başladı. 20 yıllık bu süreç boyunca insana ve insan ilişkilerine verdiği önem onu bambaşka mecralara taşıyarak kişisel gelişim eğitimleri ile tanıştırdı, kendi olarak yaşamanın ne büyük bir zenginlik ve özgürlük olduğunu farketmesini sağladı.
Yolunun Mastercamp ile kesişmesi hiç tesadüf değildi. Kendi gibi insanların olduğu bir ortamda bulunmak için başladığı bu yolda, aldığı eğitimler ona eğitmenlik kimliğini kazandırdı.
Kişinin kendini tanıması ve hayatını kendi olarak yaşayabilmesi için eğitimler vermektedir.
Ayrıca Halk Danslarına ve kültürümüze verdiği önem önce dansçı olarak başladığı İKS Akademi de yönetici ve eğitmen olarak devam etmesinin yolunu açtmıştır.
“Elinden gelenin en iyisini yap, yaptığın iş seni yansıtsın” düsturu ile yola devam etmektedir.
Yolu sevgiden geçen herkesle bir bağı olduğuna inanmaktadır.
Sakarya Üniversitesi İşletme Yönetimi bölümünden mezun olan Ferhat Çakır, kariyerine HSBC Bank A.Ş.’de Çağrı Merkezi Takım Lideri olarak başlamış ve müşteri memnuniyeti ile satış hedeflerine ulaşma konusunda birçok başarı elde etmiştir. Konuşma Kulübü’nde Çağrı Merkezi Süpervizörü olarak görev yaparken, takımın KPI ve hizmet kalitesini artırmada kritik roller üstlenmiş, Syl İletişim’de Eğitim Grubu Yöneticisi olarak mevcut personelin eğitim ve gelişimine yönelik stratejiler geliştirmiştir. Dinamik çağrı merkezi sektöründe 8 yılı aşkın süre boyunca kapsamlı bir deneyim edinen Çakır, Biofeline’de Çağrı Merkezi Müdür Yardımcısı olarak çalışmış, firma bünyesindeki satış ve müşteri hizmetleri süreçlerinin yönetimi konusunda önemli katkılar sağlamıştır. Müşteri ilişkileri yönetimi alanında birçok sertifika alan Çakır, ekipleri motive eden, hedef odaklı ve çözüm üreten bir liderdir. 2024 yılında MasterCamp ailesine katıldı ve görevini Müşteri İlişkileri Yönetici olarak sürdürmektedir.
Necla Konukçu, uzun yıllar boyunca çeşitli sektörlerde önemli roller üstlenmiş bir profesyoneldir. İstanbul Teknik Üniversitesi Elektronik Bölümü’nden mezun olduktan sonra, eğitimine Londra’daki Waltham Forest College’da devam etmiştir. Profesyonel kariyerine 1990 yılında Yılba Bilgi İşlem A.Ş.’de başlayarak, sonrasında Ulusoy Seyahat ve Profilo Telra Elektronik San. ve Tic. A.Ş. gibi firmalarda çeşitli görevler almıştır. 2015-2017 yılları arasında IF&PARTNERS’da Süreç Geliştirme Müdürü olarak çalışmış ve ardından Nilüfer Turizm’de Bölge Müdürü olarak görev yapmıştır. Konukçu, dalış, kayak, yüzme ve Yunan dansları ile ilgilenmektedir. Koçluk Eğitimi ile birlikte MasterCamp’ten Konuşmacılık ve Eğitmenlik eğitimi de almıştır. Son 12 yılda yönetim danışmanlığı alanında hizmet veren Konukçu, şu anda Mastercamp Eğitim Platformu’nda Finans ve İdari İşler Yöneticisi olarak çalışmalarına devam etmektedir.
Fastener EurAsia’da Stajyer Grafiker olarak edindiği temel bilgi ve becerilerin ardından, RNB Reklam Ajansı’nda Kişisel Asistan olarak başladığı kariyerine, grafik tasarım alanında adım atarak yaratıcı yolculuğunu sürdürdü.
Promoline Reklam ve Promosyon’da Grafiker olarak çalışarak kendini geliştirdi. Ehnera Reklam Ajansı ve Şahin Ajans gibi firmalarda grafik tasarım alanındaki deneyimlerini zenginleştirdi.
Davinci Fitness ve EstellaRoyal gibi markaların Sosyal Medya Danışmanlığı görevlerinde, dijital pazarlama stratejileri oluşturarak ve içerik yönetimi yaparak sosyal medya platformlarında etkin bir varlık sağladı.
Doğuş Barter’da Yönetici Asistanı olarak görev alırken, organizasyonel becerilerini ve iletişim yeteneğini kullanarak şirketin günlük işleyişine katkı sağladı.
Bu süreçte, Strong Medya gibi prestijli kuruluşlarda da Sosyal Medya Danışmanı ve Grafiker olarak çalışarak, çok yönlü iletişim becerilerini ve yaratıcı yeteneklerini daha da ileri seviyelere taşıdı.
Şu anda MasterCamp ekibinde tasarımları yaparak, sosyal medya içeriklerini yöneterek, görsel iletişim alanında kendini daha da geliştirmekte..
Lisans eğitimini Uludağ üniversitesi Ekonometri bölümünde almanın yanı sıra eleştirel yaklaşımları geliştirmek üzere farklı kurumlardan edindiği eğitimlerle öğrenme sürecine devam etti. 30 yılı geçen kariyerine lojistik sektöründe başlayan Çamlıyurt, elde ettiği güçlü satış yönetimi, iş geliştirme ve değişim yönetimi tecrübesini, girişimci ve yenilikçi bir bakış açısıyla perçinledi. Kendisi uzmanlaştığı konularla ilgili dünyadaki gelişmeleri takibe devam etmektedir.
Profesyonel kariyerine Ulusoy Kargo Bursa Bölge Müdürü olarak başlarken aynı zamanda bölge acente sahibi olarak ilk girişimini de hayata geçirdi. Sonrasında Arıkanlı Holding Taşıma Grubu şirketlerinde Satış ve Pazarlamadan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı ve İş Geliştirme ve Proje Müdürü olarak çalışma hayatına devam etti.
Çamlıyurt, 2010 yılında Demirören Şirketler Grubu’na geçiş yaptı ve grubun Satış ve Dağıtım Ağı Geliştirme Direktörlüğü görevini üstlendi. Bayii yapısının reorganizasyonunu tamamlayarak, geliştirdiği mağaza kurulum stratejisini uygulayan ekibe bizzat liderlik etti. Her zaman girişim odaklı bir bakış açısına sahip olan Çamlıyurt, aynı yıl içerisinde ayrıca Turkuaz Gıda adıyla Ortadoğu’ya yerel tatları satışını gerçekleştirdiği bir gıda ihracat şirketi kurdu.
2012 ile 2017 yılları arasında ilk olarak Multinet Kurumsal Hizmetler A.Ş.’nin grubuna dahil ettiği start-up olan Ortak Satınalma Platformu OSAP’ın reorganizasyonu ve satışının yeniden yapılanması için Satış ve Pazarlamadan sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı ve Yönetim Kurulu üyeliği görevini üstlendi. Ardından Multinet Kurumsal Hizmetler A.Ş. bünyesinde Kilit Müşteriler Satış Direktörlüğü’nü yürüttü.
2018 yılında güçlü deneyim ve bilgi birikimini ülkemiz KOBİ, OBİ ve Start-up şirketlerine en etkin şekilde sunabilmek amacıyla FCSolutions danışmanlık şirketini kurdu. FCSolutions bünyesinde şirketlere satış yönetimi altyapısı oluşturma veya dönüştürme, şirket fonksiyonları ve organizasyon yapılarında iyileştirme, satış alanında değişim yönetimi, satış stratejileri geliştirme gibi danışmanlık hizmetleri vermektedir. Yönetim danışmanlığını, satışı odağına alarak yorumlamakta, fonksiyonların ihtiyaçlarını bu temelle değerlendirmektedir. Figen Çamlıyurt aynı zamanda mentor ve girişimci kimliğiyle start-up şirketlere yapılanma ve büyüme alanında profesyonel yaklaşımlar geliştirerek, kariyer hayatını sürdürmektedir.
2020 yılında kurucularından olduğu “Uçan Payanda Kadınları” hareketiyle dezavantajlı kadınların girişimcilik dünyasında yer almaları için çalışmalarını sürdürmektedir.
2021 yılında mikro ve küçük işletmeler ve ürününü çıkarmış girişimlerin re-organizasyon, iş modeli geliştirme, satış ve kanalları geliştirme, finansal sürekliliği sağlama konularında mentorluk veren TOD Mentorluk’un kurucu ortaklarındandır. Bu vizyonla mentorluklar vermektedir.
Kurumsal şirketler ve üniversitelerde tecrübelerini aktardığı çalışmalar sürdürmektedir.
Dünyada start-upların etkin şekilde kullandığı “İş Modeli Kanvası” girişimcilerle beraber çalışmakta, kurum içi girişimlerde, değişim projelerinde, satışı yeniden yapılandırmada etkin olarak kullanmaktadır. Ayrıca halen TRAngel Melek Yatırımcı Ağı üyesi ve İTÜ Çekirdek Mentorlerindendir.